ForumunNet'e Hoşgeldiniz / Welcome to ForumunNet!

Öneri, istek, görüş, reklam ve sponsorluk anlaşmaları
hakkında bilgi almak için, iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.

Giriş Yap veya Kayıt Ol!

spor Sergen Yalçın'dan bomba itiraf. "Lewandowski'yi ben istemedim"

HyTecH

Yönetici
System Admin
Administrator
Katılım
13 Eylül 2025
Mesajlar
10,909
Puanı
38
Yaş
47
Konum
istanbul
Eğitim
universite
İlgi Alanı
webtasarım,xenforo,vbullettin,ircd,nodejs bot
Cinsiyet
Erkek
Takım
4FIZ8j
Medeni
Bekar
Sergen Yalçın'dan bomba itiraf.

Teknik direktör Sergen Yalçın, Beşiktaş'taki son dönemine binaen dikkat çeken açıklamalarda bulundu.

Geride kalan sezonu Beşiktaş'ın başında geçiren ve yeni sezon öncesi yolların ayrıldığı teknik direktör Sergen Yalçın'dan çarpıcı açıklamalar geldi.



Kafa Sports YouTube kanalında konuşan Yalçın; A Milli Takım'ın Dünya Kupası performansı, Beşiktaş'taki dönemi ve Arda Turan'ın Shakhtar kariyerine ilişkin dikkat çeken ifadeler kullandı.



İşte Yalçın'ın sözleri:

"LEWANDOWSKI'Yİ BEN KABUL ETMEDİM"
"Lewandowski'yi kabul etmedim. Başkana Lewandowski'yi alırsak, Quaresma'yı da alalım, ben de 3-5 kilo versem oynarım' dedim. Çok güldük. Banane abi Barcelona'da oynuyorsa. Ben 40 yaşında adam almam. Kurmak istediğimiz sisteme aykırı bir defa. 'Alacaksan Lukaku, Sörloth al' dedim. Lewandowski o zaman 15 milyon euro imza parası, 12 milyon euro da maaş istiyordu. Kötü mü yapmışım, iyi mi?"

"FATİH TERİM'İ DİNLEMEK LAZIM"
"Fatih Hoca'nın yaptığı tespitlere dikkat etmek lazım. Dinlemek lazım onu. Duayen olarak gördüğümüz bir isim. Türkiye'de milli takımı eleştirecek kişi Fatih Terim'dir."

"TÜRKİYE'DEN UZAK DUR ARDA"
"Arda Turan, Avrupa'da güzel takımlara gidebilir. Arda'ya tavsiyem; Türkiye'den uzak dur. Başımıza gelenleri gördün işte. Daha ötesi var mı?"
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için, "Giriş Yap" veya "Kayıt Ol"

Forumun.NET - Hakkında!

Forumun.NET Tamamen Ücretsiz ve "Karşılıksız" Hizmet Vermektedir.
"Resmi Kurum" ve Markalar ile Resmi Hiç Bir Bağımız Yoktur.!

Forumun.NET - Bilgilendirme!

Forum'da, Paylaşılan Mesajlar, Konular, ve Resimler'den Doğabilecek,
Tüm Yasal Sorumluluk'lar Paylaşan Kişiye Aittir.!

Üst