ForumunNet'e Hoşgeldiniz / Welcome to ForumunNet!

Öneri, istek, görüş, reklam ve sponsorluk anlaşmaları
hakkında bilgi almak için, iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.

Giriş Yap veya Kayıt Ol!

spor Vedat Muriqi resmen Fenerbahçe'de. İmzayı attı

HyTecH

Yönetici
System Admin
Administrator
Katılım
13 Eylül 2025
Mesajlar
10,560
Puanı
38
Yaş
47
Konum
istanbul
Eğitim
universite
İlgi Alanı
webtasarım,xenforo,vbullettin,ircd,nodejs bot
Cinsiyet
Erkek
Takım
4FIZ8j
Medeni
Bekar
Vedat Muriqi resmen Fenerbahçe'de. İmzayı attı

Kosovalı forvet Vedat Muriqi, Fenerbahçe ile 3 yıllık sözleşmeye imza attı.

Fenerbahçe , Kosovalı forvet Vedat Muriqi’yi kadrosuna kattığını açıkladı.



Sarı-lacivertli kulüp, oyuncu ve kulübü Mallorca ile anlaşma sağlandığını duyururken, 1994 doğumlu golcü futbolcu ile 3 yıllık sözleşme imzalandığını bildirdi.



Chobani Stadyumu Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi’nde gerçekleştirilen imza törenine Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, yönetim kurulu üyeleri, Futbol A.Ş. yönetim kurulu üyeleri ve futbol direktörü Oğuz Çetin katıldı.



“VEDAT MURİQİ ÇOK İSTEDİĞİMİZ, ARZU ETTİĞİMİZ BİR FUTBOLCU”



İmzaların ardından açıklamalarda bulunan Fenerbahçe Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Çağlar, transferden duydukları memnuniyeti dile getirerek, "Çok mutluyuz. Vedat Muriqi çok istediğimiz, arzu ettiğimiz bir futbolcu. İyi bir futbolcunun yanı sıra çok güçlü bir karakter aldık. Camiamız için çok başarılı olacak inşallah. Şampiyonlukta adım adım devam ediyoruz. Bu sene şampiyon olacağız" dedi.



“YOLUN SONU ŞAMPİYONLUK OLSUN”



Daha önce 2019-2020 sezonunda da sarı-lacivertli formayı giyen Vedat Muriqi ise yeniden Fenerbahçe’de olmaktan dolayı mutlu olduğunu belirterek, "Bana bu formayı tekrar layık gören Sayın Başkanımıza, Oğuz Hocama, sevgili Hocamız İsmail Kartal’a, tüm değerli Fenerbahçe taraftarlarına canıgönülden teşekkür ederim. Bu arma için hiçbir zaman mücadeleden, savaştan kaçmayacağıma emin olabilirsiniz. Bu formaya her zaman olduğu gibi tekrar layık olacağımı şimdiden söyleyebilirim. İnşallah yolun sonu şampiyonluk olsun" ifadelerini kullandı.



Fenerbahçe, açıklamasında Vedat Muriqi’ye yeniden hoş geldin derken, sarı-lacivertli forma altında başarılar ve şampiyonluklar diledi.
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için, "Giriş Yap" veya "Kayıt Ol"

Forumun.NET - Hakkında!

Forumun.NET Tamamen Ücretsiz ve "Karşılıksız" Hizmet Vermektedir.
"Resmi Kurum" ve Markalar ile Resmi Hiç Bir Bağımız Yoktur.!

Forumun.NET - Bilgilendirme!

Forum'da, Paylaşılan Mesajlar, Konular, ve Resimler'den Doğabilecek,
Tüm Yasal Sorumluluk'lar Paylaşan Kişiye Aittir.!

Üst