- Katılım
- 13 Eylül 2025
- Mesajlar
- 10,560
- Puanı
- 38
- Yaş
- 47
- Konum
- istanbul
- Eğitim
- universite
- İlgi Alanı
- webtasarım,xenforo,vbullettin,ircd,nodejs bot
- Cinsiyet
- Erkek
- Takım
-
- Medeni
- Bekar
İstanbul'u gezen Alman bir turistin sosyal medya hesabından paylaştığı videoda, İstanbul'a hayran kaldığını belirterek Türklerin neden Almanya'ya gittiğini merak ettiğini söyledi. Almanya'da havanın ve yemeklerin kötü olduğunu belirten Alman turist, Türkiye'de kötü olanın ne olduğunu anlayamadığını ifade etti.
