ForumunNet'e Hoşgeldiniz / Welcome to ForumunNet!

Öneri, istek, görüş, reklam ve sponsorluk anlaşmaları
hakkında bilgi almak için, iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.

Giriş Yap veya Kayıt Ol!

Erzurum'da sahipsiz köpekler laparoskopik yöntemle kısırlaştırılacak

  • Konuyu Başlatan HyTecH
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar : 0
  • Görüntüler : 1 -
    Etiketler:

HyTecH

Yönetici
System Admin
Administrator
Katılım
13 Eylül 2025
Mesajlar
10,548
Puanı
38
Yaş
47
Konum
istanbul
Eğitim
universite
İlgi Alanı
webtasarım,xenforo,vbullettin,ircd,nodejs bot
Cinsiyet
Erkek
Takım
4FIZ8j
Medeni
Bekar
Erzurum Valiliği, Erzurum Büyükşehir Belediyesi, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, Atatürk Üniversitesi ve Doğa Koruma Milli Parklar 13. Bölge Müdürlüğü arasında protokol imzalandı. Erzurum Valisi Aydın Baruş, sahipsiz köpeklerin laparoskopik yöntemle kısırlaştıracağını söyledi.
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için, "Giriş Yap" veya "Kayıt Ol"

Forumun.NET - Hakkında!

Forumun.NET Tamamen Ücretsiz ve "Karşılıksız" Hizmet Vermektedir.
"Resmi Kurum" ve Markalar ile Resmi Hiç Bir Bağımız Yoktur.!

Forumun.NET - Bilgilendirme!

Forum'da, Paylaşılan Mesajlar, Konular, ve Resimler'den Doğabilecek,
Tüm Yasal Sorumluluk'lar Paylaşan Kişiye Aittir.!

Üst