ForumunNet'e Hoşgeldiniz / Welcome to ForumunNet!

Öneri, istek, görüş, reklam ve sponsorluk anlaşmaları
hakkında bilgi almak için, iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.

Giriş Yap veya Kayıt Ol!

Kadir İnanır hep barışı savundu: Helal olsun Kadir Abi'ye diyecekler öyle öleceğim

  • Konuyu Başlatan HyTecH
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar : 0
  • Görüntüler : 1 -
    Etiketler:

HyTecH

Yönetici
System Admin
Administrator
Katılım
13 Eylül 2025
Mesajlar
10,915
Puanı
38
Yaş
47
Konum
istanbul
Eğitim
universite
İlgi Alanı
webtasarım,xenforo,vbullettin,ircd,nodejs bot
Cinsiyet
Erkek
Takım
4FIZ8j
Medeni
Bekar
Kadir İnanır, 2012'de başlayan çözüm sürecinde Akil İnsanlar Heyeti'nde yer aldı. Son döneminde de sıkça barış vurgulu açıklamalar yaptı. Hayatını kaybetmesinin ardından açıklamaları sosyal medyada gündeme geldi. İnanır, bir röportajında, "Ömrümün kalanını pısırık biri gibi yaşamayacağım. Helal olsun Kadir Abi'ye diyecekler öyle öleceğim" demişti.
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için, "Giriş Yap" veya "Kayıt Ol"

Forumun.NET - Hakkında!

Forumun.NET Tamamen Ücretsiz ve "Karşılıksız" Hizmet Vermektedir.
"Resmi Kurum" ve Markalar ile Resmi Hiç Bir Bağımız Yoktur.!

Forumun.NET - Bilgilendirme!

Forum'da, Paylaşılan Mesajlar, Konular, ve Resimler'den Doğabilecek,
Tüm Yasal Sorumluluk'lar Paylaşan Kişiye Aittir.!

Üst