ForumunNet'e Hoşgeldiniz / Welcome to ForumunNet!

Öneri, istek, görüş, reklam ve sponsorluk anlaşmaları
hakkında bilgi almak için, iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.

Giriş Yap veya Kayıt Ol!

Savaşın başından bu yana Hürmüz Boğazı'ndan Türk sahipli 11 gemi güvenle geçti

  • Konuyu Başlatan HyTecH
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar : 0
  • Görüntüler : 1 -
    Etiketler:

HyTecH

Yönetici
System Admin
Administrator
Katılım
13 Eylül 2025
Mesajlar
10,670
Puanı
38
Yaş
47
Konum
istanbul
Eğitim
universite
İlgi Alanı
webtasarım,xenforo,vbullettin,ircd,nodejs bot
Cinsiyet
Erkek
Takım
4FIZ8j
Medeni
Bekar
ABD-İran savaşının başından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek Körfez'den ayrıldığını bildiren Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 7 geminin ise bekleyişinin devam ettiğini ifade etti.
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için, "Giriş Yap" veya "Kayıt Ol"

Forumun.NET - Hakkında!

Forumun.NET Tamamen Ücretsiz ve "Karşılıksız" Hizmet Vermektedir.
"Resmi Kurum" ve Markalar ile Resmi Hiç Bir Bağımız Yoktur.!

Forumun.NET - Bilgilendirme!

Forum'da, Paylaşılan Mesajlar, Konular, ve Resimler'den Doğabilecek,
Tüm Yasal Sorumluluk'lar Paylaşan Kişiye Aittir.!

Üst