ForumunNet'e Hoşgeldiniz / Welcome to ForumunNet!

Öneri, istek, görüş, reklam ve sponsorluk anlaşmaları
hakkında bilgi almak için, iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.

Giriş Yap veya Kayıt Ol!

Silifke Belediye Başkanı'nın 3 milyon TL'lik rüşvet vurgunu: Kolilerle taşıdıkları ortaya çıktı

  • Konuyu Başlatan HyTecH
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar : 0
  • Görüntüler : 1 -
    Etiketler:

HyTecH

Yönetici
System Admin
Administrator
Katılım
13 Eylül 2025
Mesajlar
10,670
Puanı
38
Yaş
47
Konum
istanbul
Eğitim
universite
İlgi Alanı
webtasarım,xenforo,vbullettin,ircd,nodejs bot
Cinsiyet
Erkek
Takım
4FIZ8j
Medeni
Bekar
Tutuklanan ve görevden uzaklaştırılan Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut'un rüşvet paralarını belediye logosunun bulunduğu kutularda taşıdığı ortaya çıktı. Turgut'un 2 sene önce düzenlenen konserden 3 milyon lira rüşvet aldığı öğrenildi.
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için, "Giriş Yap" veya "Kayıt Ol"

Forumun.NET - Hakkında!

Forumun.NET Tamamen Ücretsiz ve "Karşılıksız" Hizmet Vermektedir.
"Resmi Kurum" ve Markalar ile Resmi Hiç Bir Bağımız Yoktur.!

Forumun.NET - Bilgilendirme!

Forum'da, Paylaşılan Mesajlar, Konular, ve Resimler'den Doğabilecek,
Tüm Yasal Sorumluluk'lar Paylaşan Kişiye Aittir.!

Üst